Feelgood, Roman

Recensie | Van Chanel naar Flanel – Marijke Vos

Dit boek kreeg ik van Hebban tijdens de Adventkalender dagen in December. Een super leuke actie van Hebban en heb dit boek natuurlijk snel op mij ereader gezet en het gelezen zodra ik al mijn andere boeken uit had. Wat ik er van vind, lees je uiteraard hieronder.

Recensie - Van Chanel naar Flanel van Marijke Vos

Naam: Van Chanel naar Flanel
Auteur: Marijke Vos
Uitgeverij: Ambo|Antos uitgevers
Aantal pagina’s: 185
Genre: Roman, Feelgood
Originele titel: Van Chanel naar Flanel
Uitvoering: E-Book

Jennifer haar steenrijke verloofde Terence bij het altaar van hun miljoenenbruiloft laat staan, beseft ze ook wel dat ze daarmee een tikkeltje aan de late kant is. Maar soms realiseer je je pas op het allerlaatste moment wat het beste voor je is, toch? Jennifer neemt een impulsieve beslissing en ruilt haar peperdure jurk in voor een vliegticket. Met de hulp van haar ietwat criminele en losgeslagen zus slaat ze op de vlucht naar Rainbow Lake, Canada. Daar woont haar geliefde oom Charlie, en Jennifer hoopt bij hem op adem te komen. Maar eenmaal in Canada aangekomen, loopt alles toch net ietsje anders… Gelukkig krijgt ze hulp van de knappe sheriff Branson. Maar zal Terence haar laten gaan?

‘Een heerlijke feelgood met een onverwachte wending..’

Van Chanel naar Flanel is een leuk verhaal. Een feelgood met liefde en drama. Van die combinatie houd ik persoonlijk erg. Halverwege het boek komt er ook nog een vleugje spanning om de hoek kijken, hierdoor krijgt het verhaal een interessante, onverwachte wending.

De cover van het boek straalt een en al liefde uit. De kleuren zijn warm en je ziet een verliefd paar op de voorkant wat in mijn ogen Jennifer en Branson voor moet stellen. De cover is erg uitnodigend en laat zien dat het echt om een feelgood gaat.

Ook de schrijfstijl van Marijke is erg fijn. Dit verhaal leest heerlijk weg, wordt duidelijk verteld en heeft heerlijke humor. Ik heb af en toe hard gelachen om verschillende situaties en momenten. De humor is zo heerlijk op papier gezet. Daarnaast valt Marijke in haar schrijfstijl nooit in herhaling wat het lezen nog fijner maakt. Van Chanel naar Flanel heeft een leuke verhaallijn waarin je van begin tot eind door geboeid wordt.

Van drama naar liefde naar spanning, die drie onderdelen maakt dat je het boek niet meer weg wilt leggen. Het verhaal is leuk en boeiend. Het leest lekker weg en is zeker een aanrader als je nog even lekker in de winterse sferen wilt blijven hangen. Soms is het verhaal wat voorspelbaar, maar tegelijkertijd ook vaak genoeg verrassend. In mijn ogen dus absoluut de 4 sterren waardering waardig!

[bol_product_links block_id=”bol_5c3b64fb17e31_selected-products” products=”9200000102539525″ name=”Van Chanel naar Flanel – Marijke Vos” sub_id=”” link_color=”003399″ subtitle_color=”000000″ pricetype_color=”000000″ price_color=”CC3300″ deliverytime_color=”009900″ background_color=”FFFFFF” border_color=”D2D2D2″ width=”250″ cols=”1″ show_bol_logo=”0″ show_price=”1″ show_rating=”1″ show_deliverytime=”1″ link_target=”1″ image_size=”1″ admin_preview=”1″]

Ben je na mijn recensie ook zo nieuwsgierig geworden naar Van Chanel naar Flanel van Marijke Vos? Of heb je hem juist al gelezen en wil je meepraten over dit boek op mijn blog? Check het boek via bovenstaande link of praat gezellig mee via de reacties hieronder.

Getagd , , , , , , ,

1 gedachte over “Recensie | Van Chanel naar Flanel – Marijke Vos