Feelgood, Recensies, Roman

Recensie | Ik weet niet of ik van je houd – Christina Lauren

Dit boek kreeg ik tijdens de Adventkalender dagen van Hebban, die zij in December hielden. Super leuk, want zo maak je kennis met boeken en auteurs die je nog niet kent. Nu is Ik weet niet of ik van je houd sowieso wel een boek die ik graag zou lezen, maar op deze manier natuurlijk een heel leuk cadeau tijdens de kerstperiode. Benieuwd wat ik van dit boek vond en van Christina Lauren haar schrijfstijl? Je leest het uiteraard weer hieronder.

Recensie | Ik weet niet of ik van je houd - Christina Lauren

Naam: Ik weet niet of ik van je houd
Auteur: Christina Lauren
Uitgeverij: Xander Uitgevers B.V.
Aantal pagina’s: 320
Genre: Roman, New Adult
Originele titel: Roomies
Uitvoering: Paperback of eBook

Leidt een toevallige ontmoeting tot ware liefde?
Holland heeft een heimelijke crush op de aantrekkelijke straatmuzikant Calvin. Ze helpt hem met een auditie voor een musical en mooie kansen liggen voor hem in het verschiet. Maar dan blijkt dat zijn studentenvisum verlopen is en hij illegaal in het land verblijft… Holland biedt impulsief aan met hem te trouwen, zodat hij in Amerika kan blijven. Calvin weet niets van haar gevoelens en ze worden, puur vriendschappelijk, huisgenoten. Of houden ze elkaar voor de gek en is het zakelijke huwelijk misschien het begin van een minder zakelijke liefde?

Jeff is normaal gesproken de kalme in de familie, dus ik weet niet zo goed wat ik van de kloppende ader op zijn voorhoofd moet vinden.

Wat een heerlijk boek is Ik weet niet of ik van je houd van Christina Lauren. Het is echt een verhaal wat vol liefde zit en een hartverwarmend gevoel bij je achter laat. Ik ben dan ook als een blok gevallen voor de karakters Holland en Calvin. Ze zijn zó schattig in dit verhaal. Niet alleen spat hun liefde van de bladzijdes af, ook is hun onzekerheid goed te voelen. Soms vroeg ik mij echt af waarom ze niet gewoon duidelijker tegen elkaar waren en hun gevoelens naar elkaar uitspraken. Het was af en toe zo frustrerend dat ik er spontaan van begon te nagelbijten.

Ook vind je een goede dosis humor in dit boek. Heel belangrijk want dat maakt het verhaal gelijk een stukje luchtiger. Ik heb mezelf een paar keer van de grond moeten rapen van het lachen. En een goed boek zou een goed boek niet zijn, als daar af en toe ook nog een beetje drama om te hoek komt kijken.

De schrijfstijl van deze twee dames is heerlijk. Ik ben blij dat ik hun boeken heb ontdekt. Het is gewoon genieten vanaf het eerste moment. De karakters zijn uniek en leuk in het verhaal verwerkt. De liefde, humor en het beetje drama in dit boek maken het tot een compleet geheel dat lekker weg leest. Met als gevolg, dat je het boek gewoon niet meer weg wilt leggen. Ik ga zeker meer boeken van dit auteursduo lezen!

[bol_product_links block_id=”bol_5c76fc4139a74_selected-products” products=”9200000089417735″ name=”Ik weet niet of ik van je houd – Christina Lauren” sub_id=”” link_color=”003399″ subtitle_color=”000000″ pricetype_color=”000000″ price_color=”CC3300″ deliverytime_color=”009900″ background_color=”FFFFFF” border_color=”D2D2D2″ width=”250″ cols=”1″ show_bol_logo=”0″ show_price=”1″ show_rating=”1″ show_deliverytime=”1″ link_target=”1″ image_size=”1″ admin_preview=”1″]

Heb jij Ik weet niet of ik van je houd al gelezen? Of misschien andere boeken van dit auteursduo? Laat het mij dan in de reacties of via Instagram weten. Ik ben benieuwd wat je er van vind en welke andere boeken ik moet lezen van Christina Lauren

Getagd , , , , , , ,