Contemporary, Recensies, Roman

Recensie | De Royals #3 Geheimen – Erin Watt

Het derde deel van de serie alweer! Het is zo’n leuke serie dat je er echt zo snel doorheen gaat. De delen Verleiding en Verraad gingen vooraf aan dit boek. Het derde deel is niet het laatste deel van De Royals, maar wel het laatste deel met Reed en Ella in de hoofdrol. Benieuwd of het derde deel met een klapper eindigt of dat Erin Watt beter bij het tweede deel had kunnen stoppen? Hieronder vind je mijn recensie van deel drie, Geheimen.

Recensie ~ De Royals 3 - Erin Watt

Naam: De Royals #3 – Geheimen
Auteur: Erin Watt
Uitgever: De Fontein
Aantal pagina’s: 384
Genre: Young Adult, Contemporary, Roman
Oorspronkelijke titel: The Royals #3 – Twisted Palace
Uitvoering: Paperback / E-book

Ella heeft haar hart verloren aan Reed, de aantrekkelijke bad boy van de steenrijke familie Royal. Ondanks al zijn rotstreken gelooft ze in hem. Maar zelfs voor overlever Ella zijn de problemen van Reed en zijn vier broers op zijn zachtst gezegd een uitdaging. Reed gaat voor Ella door het vuur. Maar om zijn eigen leven en daarmee dat van Ella te redden, moet hij zijn dubieuze verleden achter zich zien te laten. Kan hij dat? En lukt het hen om de geheimen van hun families voor eens en voor altijd te ontrafelen?

Qua cover vind ik dit de saaiste van alle drie. Hij is grijs, grauw en helemaal niet uitnodigend om te lezen omdat het er zo triest uitziet. De andere versies hadden meer kleur, waren een stuk vrolijker. Toch blijf ik altijd bij het Don’t Judge a books by it’s cover gezegde. Gewoon meenemen dus.

Erin Watt gaat verder met het schrijven vanuit beide hoofdkarakters uit het boek. Reed en Ella zijn nu beide even belangrijk geworden in het boek. Ik vind het dan ook niet meer dan logisch dat wij als lezers uit beide oogpunten de gevoelens, gedachtes en liefde voelen. Ook dit deel leest weer heerlijk weg. Voor je het weet ben je er doorheen. Geen moeilijke plottheorieën, lastige woorden of andere gekke dingen. Een goed en heerlijk weg te lezen verhaal! You go, Erin Watt!

Wat vind ik van De Royals #3 – Geheimen

Dit was echt wel het spannendste deel van de drie. De liefde tussen Reed en Ella staat nog steeds centraal in dit boek, maar wordt afgewisseld met spanning en mysterie. Het leuke van de mysterie is dat je mee gaat denken en gaat kijken of er een logische verklaring voor is.

Wel heb ik me in dit deel geërgerd aan een karakter en dat is de vader van Ella. Pff, wat kan die man onredelijk en irritant zijn zeg! Soms had ik echt het gevoel dat ze hem beter uit de serie hadden kunnen laten haha, maar goed, het maakt het verhaal wel weer zoals het is geworden. Een karakter individueel kan heel irritant zijn, maar zet je ze allemaal bij elkaar is het toch de kern van je verhaal: de karakters.

Ik heb in dit deel ook weer van elke bladzijde genoten. De karakters zijn stuk voor stuk geweldig (op de vader van Ella na dan). Je gaat echt van ze houden. Daarnaast vond ik dit derde deel helemaal niet voorspelbaar. De mysterie die erin zit blijft echt tot de allerlaatste bladzijde. Zoals dit boek geëindigd is, had ik nooit gedacht. Ik kan een niet voorspelbaar einde heel erg waarderen. Je gaat er openminded in, laat af en toe je brains even werken, maar worden op een heel verkeerd spoor gebracht wanneer Erin Watt ineens weer van richting veranderd in het verhaal. Ik hou daar echt van en kan dat zeker waarderen.

Benieuwd geworden naar het derde deel van De Royals serie? Kun je ook niet meer wachten om na het tweede deel gelijk in het derde deel te beginnen? Check dan de link hieronder. Je kunt dan gemakkelijk het derde deel aanschaffen via bol.com. Doe je dit via onderstaande link, dan steun je Lovethesmellofbooks.nl ook nog een beetje.

[bol_product_links block_id=”bol_5b89a7d4a0123_selected-products” products=”9200000085931866″ name=”De Royals Geheimen – Erin Watt” sub_id=”” link_color=”003399″ subtitle_color=”000000″ pricetype_color=”000000″ price_color=”CC3300″ deliverytime_color=”009900″ background_color=”FFFFFF” border_color=”D2D2D2″ width=”250″ cols=”1″ show_bol_logo=”0″ show_price=”1″ show_rating=”1″ show_deliverytime=”1″ link_target=”1″ image_size=”1″ admin_preview=”1″]

Wat vond jij van het derde deel van De Royals serie? Was jij ook zo verrast op het einde of vond je hem juist wel voorspellend? Laat het mij weten in de reacties hieronder, ik ben super benieuwd naar jullie mening.

1 gedachte over “Recensie | De Royals #3 Geheimen – Erin Watt