Contemporary, Recensies, Roman

Recensie | De Royals #2 Verraad – Erin Watt

Ik kan je nu al vertellen dat ik ontzettend verslaafd ben aan deze serie. Het eerste deel, De Royals #1 Verleiding eindigde met een cliffhanger waar GTST nog wat van kan leren. Het was voor mij dan ook geen twijfel mogelijk, ik moest het volgende boek lezen! Ik heb hem gelijk gedownload. Hieronder lees je mijn recensie van het tweede deel van De Royals serie van Erin Watt.

Recensie ~De Royals 2 - Erin Watt

Naam: De Royals #2 – Verraad
Auteur: Erin Watt
Uitgever: De Fontein
Aantal pagina’s: 352
Genre: Young Adult, Contemporary, Roman
Oorspronkelijke titel: The Royals #2 – Broken Prince
Uitvoering: Paperback / E-book

Reed Royal heeft alles: looks, status, geld. De rijke meiden op zijn eliteschool staan in de rij voor hem, maar sinds Ella in zijn leven is, interesseren die hem niet meer. Ella is anders: zij laat zich niet inpakken door een giga landhuis en geld. Reed gaat voor haar door het vuur. Wanneer hij een domme fout maakt en Ella wegjaagt, stort zijn rijkeluisleventje in. Hij moet en zal haar vinden; alleen met haar kan Reed zijn leven vol geheimen en verraad achter zich laten.

Zoals ik in mijn recensie van het eerste deel al vertelde vind ik de covers mooi, maar niet bijzonders. Toch vind ik dat ze echt waanzinnig mooie fotomaterial zijn. Heb je mijn andere foto(‘s) op mijn Instagram gezien van De Royal serie? Als je alle drie bij elkaar zet, is het echt een prachtig geheel. De lay-out van alle drie de delen zijn in de zelfde stijl, dat maakt het één geheel. Love it!

In dit deel van De Royals serie is de schrijfstijl iets anders dan in het eerste deel. Toen werd er uit één oogpunt geschreven namelijk die van Ella. In dit deel wordt er ook vanuit het oogpunt van Reed geschreven. Dit wordt wel duidelijk onderscheiden door boven elk hoofdstuk te zetten vanuit welke karakter je leest. Super duidelijk en een heerlijke twist om ook vanuit de gedachtegang van de andere hoofdkarakter te lezen.

Wat vind ik van het boek De Royals – Verraad?

Het tweede deel van De Royals serie heb ik ook binnen no-time verslonden. Wat een heerlijke serie. Het leuke van dit deel is dat je ook vanuit het oogpunt van Reed het verhaal gaat beleven. En wat een liefde voor Ella zit er in die jongen! Het spat gewoon van de bladzijdes af, je wordt er gewoon bijna jaloers van. Dikke vette bookcrush die Reed!

Terwijl de liefde in het eerste deel nog niet heel erg van de bladzijdes af spat is dat in dit deel wel heel anders. Men noemt deze serie ook wel de vijftig tinten grijs voor de jongeren. haha, ik kan me er wel in vinden, als je de kinky dingen weg laat. Ik heb echt genoten van de liefde die er tussen Ella en Reed speelt. Erin Watt had het in mijn ogen niet mooier kunnen verwerken in dit boek.

Het hele verhaal leest gewoon zo lekker weg, dat wanneer je er eenmaal in begonnen bent je eigenlijk alle drie de boeken in een keer wilt lezen. Dit overkomt mij in ieder geval wel. Gelukkig staat het derde deel al op mijn e-reader. Ook dit deel eindigt weer met een cliffhanger waar je U tegen zegt. En het leuke is dat deze cliffhanger echt spannend is! Als je niet verder zou kunnen lezen in deel drie omdat je dat boek (nog) niet hebt, ga je echt gek worden van nieuwsgierigheid. Trust me! Ik geef je alvast een tip, haal het derde deel ook maar gelijk in huis!

Ja, absoluut een aanrader. Dit wordt zeker weten ook jouw nieuwe verslavende serie. Erin Watt weet hoe ze een goede serie moet schrijven. Ze weet wat wij in een heerlijke guilty pleasure zoeken en dat ga je ook weer vinden in dit deel! Nu op naar deel 3!

Nieuwsgierig geworden naar het tweede deel van De Royals serie van Erin Watt? Bekijk het boek hieronder via de bol.com link, dan steun je lovethesmellofbooks ook nog een beetje.

[bol_product_links block_id=”bol_5b89a0a1b254c_selected-products” products=”9200000079592393″ name=”De Royals #2 Verraad – Erin Watt” sub_id=”” link_color=”003399″ subtitle_color=”000000″ pricetype_color=”000000″ price_color=”CC3300″ deliverytime_color=”009900″ background_color=”FFFFFF” border_color=”D2D2D2″ width=”250″ cols=”1″ show_bol_logo=”0″ show_price=”1″ show_rating=”1″ show_deliverytime=”1″ link_target=”1″ image_size=”1″ admin_preview=”1″]

Ben jij ook zo enthousiast over De Royals serie van Erin Watt? Of valt het jou juist tegen? Laat het mij weten in de reacties hieronder. Ik ben heel erg benieuwd wat jullie er van vinden.

Getagd , , , , , , , , , , , , , , ,